Kluedu.if.ua

КЛУбовецька ЗОШ І-ІІІ ступенів

Get Adobe Flash player

Середня освіта – Освітній портал «Педагогічна преса»

Планета zZz

Фантастична історія про планету zZz від Вікторії Савик

Розділ I. Я буду астронавтом!

У кімнаті ввімкнули телевізор. Почалися новини… Диктор чітко вимовляла слова:

− 2 червня на 5-ому каналі. Доброго дня наші глядачі! З вами Емма Лайбсон. Сьогодні у випуску новин такі головні події: «Диво-відкриття вчених», «Дівчина-лялька», «Кривавий світанок» та «Прогноз погоди від Дональда Крекка». Перейдемо до теми: «Диво−відкриття вчених». Передаю слово колезі Брендону Шембрне з науково-дослідницького інституте. Зв'язуємося, не перемикайте.

− Дякую Еммо. Доброго дня, шановна громадо. З вами Брендон Шембрне. Зараз я знаходжусь в лабораторії, де зібрані всі вчені нашої планети, серед яких Нобелівські лауреати. Зараз візьму  інтерв’ю в науковців і ми дізнаємося про відкриття, зроблене ними.

Телеведучий запросив до розмови поважного сивоголового чоловіка:

− Доброго дня професоре Нікельсоне, розкажіть для 5-го каналу, яке відкриття зробили ви разом із іншими вченими?

− Радо, Брендоне, - мовив вчений. −  Ми відкрили нову планету. Вона абсолютно не подібна на жодну із відомих нам планет. Вона у формі літери «Z». Ми, вчена рада, назвали її «Планета zZz». Зараз ми набираємо п'ять добровольців, який плануємо підготувати і 5 липня відправити на планету zZz. Разом з ними полетять четверо вчених і десятеро досвідчениї космонавтів.

− Навіщо вам добровольці? – поцікавився Брендон.

− Вони будуть мати спеціальне завдання, - пояснив професор. − Подаємо анкети для заповнення добровольцям, опісля буде проведено відбір та підготовка до польоту. Термін подачі анкет до 5 червня.

− Дякую, професоре Нікельсоне.Зараз передаю слово своїй колезі Еммі.

На екрані монітора з'явилася телеведуча новин Емма Лайбсон.

− Як ми зрозуміли, Брендоне, відкрито нову планету zZz і потрібні п'ять добровольців для досліджень планети, - прокоментувала Емма.

− Вірно, вони будуть першими дослідниками планети zZz, − доповнив Брендон, − окрім того їхня робота викооплачувана. Заповнити анкету можна на сайті kosmonavtika_12_1.com.

Після короткої реклами шампунів диктор Емма Лайбсон продовжила випуск новин:

− Наступа новина − «Дівчина-лялька...

Ведуча захопливо розповідала, так що Лем не міг відірватися від телевізора.

− Лем, чому ти дивишся ці новини? Знову ці вчені щось вигадують. Подивися краще мультики або іди погайся, − злісно промовила міс Грета Декс і переключила телевізор на дитячий канал, по якому показували мультфільм «В пошуках Дорі».

-Але ж, матусю, мені подобається дивитися новини про космос. Ти ж знаєш, що я хочу бути астронавтом. Це мій шанс! − з іскрами в очах промовив маленький Лем.

- Лем, не забивай голову дурницями. Ти не станеш астронавтом. Я йду на роботу. Повернуся о 18-ій. Бувай!

Сказавши це, міс Декс поцілувала Лема в чоло і поквапилася на роботу.

-Бувай, − сумно промовив Лем і додав: − Та я все одно стану астронавтом!

Він підбіг до комп’ютера, включив Google і написав у пошуковій стрічці: «Заповнити анкету для польоту на планету zZz. Відкрив вкладку та заповнив анкету: Прізвище, ім’я: Декс Лем

Вік: 14 років

Навики роботи: школяр.

Ціль: стати астронавтом.

P.S. Мій батько відомий астронавт містер Джеймс Декс. Він навчив мене усьому, що знав.

Юнак відправив заявку і взявся читати книгу про астрономію. Щоправда, йому було шкода, що відправив заявку без дозволу.  Виправдовувало лише те, що він може принести користь людству своює поїздкою на планету zZz .

Лем був незвичайним. У свої 14 років він був досить тренованим і витривалим. Високий на зріст, 185 см, сильний, сміливий, добрий та дуже щирий. Він не мав друзів, хоча був дуже веселим та цікавим. Вчився він на відмінно, всі у класі списували у нього. В нього був домашній улюбленець. Це моська свинка Лейла. Він брав її всюди з собою. Говорив з нею та грався. Вона була його найкращим другом. Батько Лема загинув під час польоту в відкритий космос. Вся його команда загинула, потрапивши у чорну діру. Матір Лема, міс Декс, не хотіла щоб Лем закінчив своє життя так, як батько, тому всіма зусиллями оберігала Лема від астронавтики. Проте, Лем марив комосом. Він перечитав усі книги з бібліотеки про космос. Цього трижня двадцять книг прочитав. Він стільки знав про космос, що міг поспорити з досвідченим астронавтом.

− Пііі, піі, -запищала Лейла крутячись у своєму колесі в клітці.

−Уже іду моя дорогенька, -сказав Лем і підійшов до клітки.

Харчі у Лейли закінчились, мисочка була порожня. Лем насипав корму. Лейла радісно побігла до мисочки і почала їсти.

В будинку було тихо. Тишину порушила Лейла. Вона знову запищала. Лем впізнав це- пищання, воно було з нудьги. Він відчинив клітку і поставив морську свинку собі на ліве плече. Лейла обожнювала сидіти на плечі Лема.

Лем сів і почав малювати космос. Спочатку він намалював синій фон, потім додав фіолетового, чорного, зеленого та інших відтінків, білими та жовтими фарбами намалював зірки. Це виглядало так гарно, наче справжнісінький космос. Далі Лем намалював планету і формі літери «Z», на вершечку планети намалював себе та Лейлу.

− Поглянь Лейла, це ми на планеті zZz. Зовсім скоро ми і справді будемо підкорювати вершини цієї планети. Ми будемо першими, хто досліджував цю планету. Ми будемо найдосвідченішими астронавтами у світі! Тільки уяви…

Така бухлива уява нахлинула на Лема: афіші по всьому місту, білборди, газети, книги, фільми та багато чого іншого про найвидатніших астронавтів планети Земля – Лема і Лейлу.

Лем побіг до вітальні, узяв свого іграшковий космічний корабель і почав гратися.

− Вжухх, вжух , вжух. Прийом.. Це астронавт Лем. Я здійснив посадку на планету «zZz». О ні! То інопланетянин. Тууу, туу, туу.. Ура… Я його переміг. Урааа! - Лем сміявся, він радів, що переміг інопланетянина.

Була дев'ята вечора. Лем не хотів іти спати, тож вирішив подивитись телевізор. Якраз демонстрували  науковий фільм про космос. Він дивився телевізор поки не заснув.

Йому приснився дивний сон. Він був у космосі. Навколо нього були невідомі створіння. Вони тицькали у нього палками і щось говорили на невідомій мові. Лем вирвався від них, але вони його наздогнали. Один із них, напевне, був король, на голові була корона і всі вклонялися йому. Король підійшов до Лема і доторкнувся до його голови і заговорив на своїй мові. І, як не дивно, Лем зрозумів, що він каже.

Інопланетний король розповів Лему про заховані тут скарби. Юнак зразу захотів їх знайти. Та раптом Лем провалився крізь землю, він летів у безодню. Хлопець зрозумів, що це чорна діра.

− Тату? Тату-у» -закричав Лем.

У чорній дірі він побачив батька. Він зі слізьми на очах почав бігти до нього.

−Татусю, нарешті я з тобою. Я люблю тебе, не покидай мене більше» - Лем крізь сльози повторював ці слова . Але батько не реагував.

− Тату? Що сталося? Чому ти не звертаєш на мене уваги? Може ти мене не пам’ятаєш? Чому ти не хочеш зі мною говорити?» −  кричав Лем від болю у серці.

−Ти станеш астронавтом. Я вірю! -сказав батько Лема і зник.

−Стану батьку. Заради тебе, -відповів Лем і повтирав сльози.

Зранку Лем прокинувся в холодному поті. Він встав, одягнувся і зайшов на кухню.

На столі лежала записка: «Любий синку, мене викликали на роботу. Сніданок на столі. Удачі в школі, Мама»

На столі були пластівці з молоком, яблучний сік і фрукти. Лем поснідав і пішов до школу…

(далі буде)

Вікторія САВИК, 9 клас

ТВОРЧІСТЬ ВІКТОРІЇ САВИК

Паперова країна або Пригоди Агати у Папероляндії

Розділ 1. Вечірка та диво прибирання

Розділ 2. Чарівний вхід.

Розділ 3. Знайомство із паперовими звірятами.

Розділ 4. Несподівана трагедія.

Розділ 5. Агата та паперові звірята долають папмонероствірів

Розділ 6. Щирі сльози та нове знайомство.

Розділ 7. Пізнання нових наук.

Розділ 8. Запекла битва.

Розділ 9. Повернення Агати.

Детектив "Годинник"